måndag 29 september 2008

Modepremiär

Ja, bloggen fortsätter växa och nådde den här veckan oanade höjder. Frågan är hur länge tillväxten kan fortsätta innan stagnationen träder in. Det känns som den gångna veckans fina siffror blir svåra att toppa.

Mina främsta konkurrenter i toppen av bloggtoppen.se fortsätter mangla ut bilder på sina kläder, väskor och skor som de shoppat för alla pengar de tjänat på sitt bloggande, ibland nöjer de sig med att fota alla shoppingväskor med häftiga namn på. Jag vill inte känna mig som en copycat, försöker gå min egen väg, men för att min blogg ska fortsätta växa känner jag att jag inte längre kan ignorera människans viktigaste ingrediens här i livet, modet.

Därför börjar jag nu med att lägga ut en bild på ett par jättefina Yasakaskor. Nu är de förvisso ett par år gamla, men jag tjänar ju inte heller samma förmögenheter på min blogg som vissa konkurrenter. Hur trendigt det är med Yasaka behöver jag ju säkert inte nämna, men notera också den lilla tåventileringen och den fina färgen. Från början var de nästan vita men nu har de antagit en lite mer smutsgrå, ohälsosam färg som jag bara älskar, den går så bra till mina Inter Sport strumpor.

De tål extrema förflyttningar i sidled och djupled i över en säsong och de extrema fotsvettningarna stod de emot i flera månader innan de började vika ner sig. Nu finns de att köpa till rabatterat pris på pingisshoppen.se för bara 330:-


2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ha ett par i strl 44. kan du fixa det åt mig?
/Blind Willie

rikard sa...

Du kan få dom på bilden, tror det är 44:or :)