söndag 21 september 2008

Fortsatt tillväxt

Tredje veckan för bloggen är nu över och glädjande nog fortsätter tillväxten. Den här veckan har vi haft 273 unika besökare och hela 560 sidladdningar, detta tar oss till en 3155 plats på bloggtoppen. Som vanligt har jag studerat mina farligaste konkurrenter för att få idéer och inspiration som kan göra att min blogg också får 750 000 besökare i veckan.

Bilder på sig själv är fortfarande ett tätt återkommande inslag. Gärna med tillhörande kommentarer som den här jag såg idag: ”Tur att jag ska solduscha imorgon, så blek som jag är!” Samma bloggare skriver också hur hon längtar till sin 18-årsdag så att hon får sitta i styrelsen i sina aktiebolag. Jag hade nästan glömt hur jobbigt det var innan man blev 18.

En annan tipsar om recept på bra ansiktsbehandlingar: En honungsmelon, 2 msk yoghurt, en tsk honung. Först ska ni mosa melonen med en gaffel, lägga den ansiktet i 20 minuter, sedan tvättar ni bort melonen och smörjer in yoghurt-honungsblandningen med cirkelrörelser, låt det verka i 15 minuter.

Jag har tydligen mycket att lära innan jag kan konkurrera uppe i bloggtoppen, jag begriper inte ens hur man får melonsörjan att stanna i ansiktet och ännu mindre vad den ska där och göra överhuvudtaget.


"Tur att jag ska duscha imorgon, så smutsig som jag är!"

Inga kommentarer: