onsdag 3 september 2008

Alla tiders vindruta

Såg att en av mina bloggarkollegor (jag ser dem alla som mina vänner och kollegor numera) är på omslaget till nya numret av tidningen Frida som kommer ut imorgon. Det är bara att gratulera, ifall jag kämpar på med min blogg kanske jag också får chansen att pryda omslaget till Frida en vacker dag.

En annan av mina kolleger tipsar om en väldigt fin volangkappa som man dessutom kan köpa billigare nu tack vare en rabattkod. Jag är alldeles för långsam för att snappa upp sådant, jag kan inte erbjuda mina läsare den servicen. Förlåt!

Å andra sidan, så kan ni vänta i hundra år på deras bloggar utan att få se Kalinikos Kreangas monstervindruta som jag nu bjuder på. Fyra frågor:

1. Hur kom han på tanken att gå runt?
2. Hur kom han på tanken att dra en vindruta?
3. Hur kom han på tanken att dra århundradets hårdaste vindruta?
4. Vilken planet är han från?

Tyvärr är klippet lite suddigt så det tar ju några försök innan man hinner se bollen. Jag slår vad om att ingen lyckas kolla på det här klippet färre en fem gånger i rad! Lova att säga till ifall ni lyckas slita er tidigare än så. Själv kollade jag säkert på den 20 gånger i rad med vidöppna ögon och salivet droppandes från mungipan ner i naveln.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet anledningen till att han gick runt och slog idiotvindrutan... Han tyckte att det va SKÖJ helt enkelt!!!