fredag 14 november 2008

På resande fötter

Stort grattis till Red House Painters som mycket rättvist tog hem segern i veckans coverduell. De såg länge ut att åka på en tung förlust mot sminkrockarna men började sedan knappa in steg för steg för att alldeles på slutet ta sig förbi med en noslängd.

Jag tillbringar helgen på ett pingiskonvent i Köping så bloggandet blir lite sporadiskt. Dagens Dylancitat och Dagens urusla text får helt enkelt bli Helgens Dylancitat och Helgens Urusla text. En ny duell och ett nytt femstjärnigt rack dyker upp vid hemkomst skulle jag tro.

Kvällen har spenderats i sällskap med många av landets förnämsta tränare, inte minst förbundskaptenerna Erik Lindh, Thomas von Scheele och Pernilla Andersson som sa både ett och annat som antecknades i pingisanteckningsblocket.

Jag konstaterar med glädje att senaste inlägget resulterade i ett par kommentarer av mina annars så tystlåtna läsare. Jag tackar för dessa och noterar att inlägg om vägarbeten tydligen är ett sätt att lossa fjättrade tungor, eller fingrar i det här fallet.

Inga kommentarer: