måndag 10 november 2008

Höstrenovering

Bloggen har fått en lite ny design. Kändes som det var dags för en liten förändring och med min fingertoppskänsla för spännande färgkombinationer hittade jag snabbt ett nytt attraktivt utseende.

Angående röstningen har jag förstått att det är många som inte lyckas få sin röst registrerad. Jag vet inte hur utbrett detta bekymmer är så jag tänkte ta en omröstning för att få reda på hur många som inte lyckas rösta. Det tog sedan ett litet tag för en förståndig tanke att knuffa och armbåga sig fram genom den tjocka, tröga massa av glömda händelser, felkopplade kablar och halvfärdiga tankar som är min hjärna. När den väl nådde fram insåg jag nästan direkt nackdelen med min plan.

Hur som helst, fortsätt försöka, det fungerar säkert förr eller senare (lite av mitt motto). Ni som inte ens försökt behöver bara scrolla ner lite och betrakta de två versionerna av Shock Me och lägga er röst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjusig!
Mina ljusskygga höstögon finner kontrasterna mycket tilltalande.