tisdag 14 oktober 2008

Återkomsten

Äntligen, jag är tillbaka. Min dator är pånyttfödd efter flera dygns kritiskt tillstånd där det ena felet avlöste det andra. Jag vill tacka alla som hjälpt mig igenom denna tuffa tid då hela världen tett sig mörk, karg och ogästvänlig. Fast jag vet inte om det finns någon som hjälpt mig.

Jo, min bror som lånade ut sin externa hårddisk så att jag nu kan skräpa ner min nya, rena, pigga dator med ca 100 GB bröte från datorns förra, nu avslutade epok.

Eftersom min allra främsta konkurrent på bloggtoppen med sina 800 000 besökare förra veckan nu valt att sluta blogga, föresidesnyheter i kvällspressen, så känns det nu som en nystart även i bloggkonkurrensen. Allt som krävs nu är en ökning med några 100 000 besökare i veckan och metoden för framgång stavas som vanligt Dylan och pingis.

Inga kommentarer: