måndag 27 april 2009

Supertisdagen

En dryg timme har ägnats åt att läsa den omfattande Dylanintervjun som gjordes med anledning av släppet av nya skivan samt alla recensioner jag kunnat komma över. Nu ligger otåligheten lika tjock och olycksbådande i min lägenhet som senaspgasen över skyttegravarna i Marne under första världskriget.

Detta händer imorgon:

  • Bob Dylans nya studioalbum "Together through life" släpps
  • Bordtennis VM börjar
  • Kvartsfinalerna i Snooker VM börjar

Angående kvartsfinalerna i snooker så är det ju på sin plats att rätta mitt kvartsfinaltips. Det är ju inget vidare resultat från min sida, men som hobbybeundrare av snookersporten får mina 5 av 8 rätt var godkända. Jag är rädd för att det är ett bättre facit än vad mina pingistips kommer resultera i. Här är kvartsfinalerna, namnen som är skrivna med fet stil är mina rätt.

Mark Allen
Ryan Day

Mark Selby
John Higgins


Shaun Murphy
Stephen Hendry

Neil Robertson
Stephen Maguire

Inga kommentarer: