måndag 26 januari 2009

Hektisk framtid för Idiotvind productions

Min succé på Youtube fortsätter. Det lilla klippet med världens tre bästa forehandattacker har nu visats snart 500 gånger. Jag har dessutom fått förfrågningar om att bli youtube-vän med tre stycken användare och en annan youtube-avändare har satt upp sig som prenumerant på mina videos.

Det sätter ju en del press på mig. Folk från hela världen går alltså och väntar på nästa video signerad Idiotvind productions. Och mer blir det ju förstås. Det är bara det att det är en väldigt tidskrävande process, inte minst ska timtals med pingis gås igenom för att hitta de där juvelerna man är ute efter.

Men mer blir det. Idiotvind productions brinner för fina pingisfilmer skapade med mottona:
- Bra bildkvalité (och inget jävla suddigt skräp där man inte ser bollen)
- Bra, passande filmmusik (och ingen jävla techno eller amerikansk städad pop-punk-rock som 98% av dagens pingisfilmer har)
- Temainriktade filmer (och inte bara en rörig sörja med trevliga bollar)

3 kommentarer:

Luddevig sa...

Filmtips att klippa från. http://www.youtube.com/watch?v=jMqmJ_MKaaQ&eurl=http://litelettefter.blogspot.com/&feature=player_embedded
Fast du bör nog redan ha sett det.

Anonym sa...

Om du inte redan har sett han så bör du nog söka på Jang Song Man, en ny Matsushita.

rikard sa...

Jag har en match från OS när Jang Song Man möter Li Ching som kanske dyker upp i någon film.

Eftersom han är nordkorean tycker jag vi kan kalla honom en ny Li Gun Sang även om han har en bit kvar till hans meriter.