tisdag 6 oktober 2009

Opinionsundersökning

Det är resor långtbort, långtbort och ont om tid, jobba, jobba och äta lunch är allt jag hinner med och under tiden ligger inkassoräkningarna och fyller år på mitt golv. Då är det svårt att finna tid att sitta och tycka och tänka och bygga meningar i en blogg. Särskilt om alla meningar ska vara som den ovan med referenser till tre olika Thåströmtexter.

I förra veckan hamnade Idiotvind i rampljuset då hyllningen till Hans Thalin länkades i Sveriges största pingisblogg. Plötsligt var det hundratals pingismänniskor här och läste om Hans, vilket känns väldigt roligt eftersom jag tycker jag sa något som borde eka land och rike runt. Kanske passade några av alla de nya besökarna på att läsa något om Bob också.

Eftersom jag är lite osäker på karaktären på bloggens lilla läsarskara tänkte jag göra en liten undersökning. Bloggen är splittrad och sammanflätad av skilda områden, är läsarskaran lika splittrad? Är det fler här som vet åt vilket håll nabbarna pekar på ett Feint Long III än som vet vad det är för katt som diplomaten brukar bära på sin axel? Sånt måste undersökas.

Inga kommentarer: