lördag 4 juli 2009

Efterfester där det lär pratas om vädret

På tal om Tomas Ledin (igen), nu när han ska ut på sommarturné har vi alla blivit välsignade med möjligheten att få efterfesta med honom. Så här skriver han på sin hemsida:

Var är efterfesten? Det är vanligaste frågan i bandet när humöret är på topp efter konserten. Och förhoppningsvis blir svaret hemma hos dig. För när jag och bandet sticker ut på turné den 3 juli i sommar kommer vi efter varje spelning besöka den roligaste efterfesten på orten.
Så vill du och dina vänner förlänga en sommarkväll med oss är det bara att göra följande:


• Var kreativ och hitta på ett roligt fest-tema (vi gillar grillat).
• Skapa ett Facebook-event, gärna med namnet Tomas Ledin och efterfest så jag kan hitta det.
• Bjud in dina vänner
• Sen är det bara att hålla tummarna och vänta på att jag hör av mig.

Jag vet inte vad som är värst.
- Om det är att han har mage att bjuda in sig själv och sitt band på fester som ska ordnas i hans ära.
- Om det är att han har mage att få det att låta som om det är vi potentiella festanordnare som har mest glädje att vinna på arrangemanget.
- Om det är att han har mage att lägga sig i vilken mat som ska serveras på efterfesterna han vill att vi ska ordna åt honom.
- Eller om det är att en sökning på Facebook gav mig en bit över 20 träffar på Tomas Ledin-efterfest-inbjudningar...

...och bara två Anti-Tomas Ledin-efterfest-grupper.

Inga kommentarer: