onsdag 10 juni 2009

Sitt inte där och var tråkig!

Jag slår vad om att ni blev lika sugna som jag på att få se och höra Dancing in the Dark men så har Youtube lagt in någon sabla spärr så den inte går att se. Men ingen fara på taken, Idiotvind har letat upp den.

Jag har röjt undan möblerna, rullat ihop mattan, vridit upp volymen och satt upp en lapp i trappuppgången:

Mellan 17:45 och 17:50 kommer jag spela Dancing in the Dark på hög volym. Jag kommer dansa den där sidledsdansen med armpendlingar som Bruce och Courtney gör så snyggt och även gå runt med Bossens bredaxlade, taktfasta, knäknyckande steg. Det kan medföra en del buller och skakningar, jag ber om ursäkt för detta och hoppas ni har överseende.

P.S Kom inte och stör, jag dansar bara ensam D.S

Med vänliga hälsningar
Lägenhet #39

Nu kör vi, sitt inte där och var tråkig!


4 kommentarer:

F.d. Förakt sa...

;D Ni är ju lika!

Seb sa...

Kommer grannarna att få avnjuta lite skönsång också?

rikard sa...

Det får dom göra dygnet runt.

rikard sa...

Ja, visst är vi lika. Enda skillnaden är att Courtney Cox har örhängen, det har inte jag.