måndag 22 juni 2009

Renovering

I samband med det längsta uppehållet i bloggens historia tyckte jag att det var dags för en liten förändring av bloggens yttre skepnad. Jag vet inte vad ni säger, blev det för svart och mörkt kanske? Det är ju inte meningen att bloggen ska utgöra något mörkt och dystert hörn i bloggvärlden. Det är bara det att jag tycker att alla andra färger än svart, vitt och grått är alldeles för färgglada, skrikiga och fula.

Bilden som nu pryder bloggens rubrikfält är tagen i Maj 1966 av min favorit bland Dylanfotograferna, Barry Feinstein. För mig räcker det med att se de nikotingula fingrarna med långa naglar på högerhanden och välklippta naglar på vänstern för att strängarna de slagit an och raderna de skrivit ner ska få liv och börja eka inne i huvudet.

Eftersom bloggen nu funnits ett tag och hunnit publicera 395 inlägg har jag också lagt till en sökfunktion där man kan söka efter vad som tidigare skrivits i bloggen. Tjänsten kallas Idiotsök och finns i högerkolumnen. Hur har man klarat sig utan den innan, liksom?

Inga kommentarer: