fredag 27 februari 2009

Gambler

Jag är glömsk, tankspridd och mycket irriterad på mig själv.

För mer än ett halvår sedan hittade jag vad som onekligen måste vara pingisvärldens mest nyskapande materialföretag vad det gäller image och koncept. Hemsidan i sig är helt otrolig men det är först då man hittar deras gummin, och inser att det verkligen är gummin, som man blir verkligt fascinerad.

Jag skrev någon text om detta fantastiska företag för en pingishemsida men har sedan helt glömt bort att publicera den. Så nu vill jag i alla fall rekommendera ett besök på deras hemsida där ni kan fascineras av de Vilda Västern inspirerade pingisprodukterna.

Deras fyra gummin (Six Shooter, Peace Keeper, Aces och Four Kings) har inte bara ståtliga omslag - de kompletterar dessutom varandra så att man behöver alla fyra för att få den kompletta bilden.



De har också fyra stommar i sitt sortiment där Black Diamond Light sticker ut som den snyggaste.



Hemsidans adress är www.gamblertt.com

Är det bara jag som får en instinktiv vilja att köpa in en komplett uppsättning Gambler-produkter och ge blanka fan i vad det är för kvalité på grejerna?

Inga kommentarer: