torsdag 11 mars 2010

Viktigt meddelande

Nåt äckligt virus hade infekterat min blogg och en del kom inte in utan kastades iväg till något annat. När jag själv drabbades tyckte jag att det var dags att ta tag i det. Jag har nu tagit bort en "gadget" (ett av bloggens tillägg) som tycks ha burit på ett virus, jag tror den var boven i dramat. Fördelen är att bloggen verkar funka igen. Nackdelen är att nedräkningen till Pingis VM inte längre finns.

Ni som inte kom in på bloggen förut, funkar det nu? Eller har ni gett upp och kommer aldrig mer tillbaka?

4 kommentarer:

Agaton sa...

Jag är tillbaks :)

Thanh Hellqvist sa...

mee too!

HS sa...

Det gick att besöka bloggen, även när viruset fanns här. Det gällde bara att avbryta sidhämtningen i tid. Nu verkar det dock fungera felfritt :)

rikard sa...

Yeah!