torsdag 5 november 2009

Idiotvind siktar mot Blog Awards 2010

Jag hade planerat att leva kvar i ironins underbara värld ett tag och var faktiskt på väg att lägga upp en "dagens out-fit". Men så prickade ju Rock n' Rolf rätt in i minsta detalj (han måste vara synsk) så då kom jag på en ännu bättre idé. Framförallt en mer originell idé än dagens-out-fit-idén.

Istället för att berätta vad jag ska ha på mig idag så ska jag berätta vad jag verkligen inte ska ha på mig idag. [konstpaus för applåder] Tack ska ni ha, tack. Ja, jag vet verkligen hur man tänker originellt och vänder ut och in på en idé. Blog Awards 2010 - here I come! Håll en plats åt mig, Blondinbella!

Så här har vi en outfit som ni defintivt inte kommer se mig gå klädd i just idag. Förmodligen ingen annan dag heller.

Keps - spelar ingen roll hur den ser ut, inte ens om den har hela A Hard Rain's A-Gonna Fall inbroderad på skärmen.

Rosa skjorta med en jätterandig slips i jättemånga färger.

Guldfärgad, glansig väst.

Kavajen Carl Bildt hade på sig på grammisgalan.

Illröda jeans.

Såna där gummitofflor.

2 kommentarer:

Kinski sa...

Haha, med detta koncept kommer du att skörda stora framgångar vid nästa Blog Awards, inget tvivel om den saken.

Klädseln är fantastisk, i all sin fulhet förstås.

F.d. Förakt sa...

Å alla seende kvinnors vägnar ska jag be att få tacka