söndag 22 november 2009

Flumlistan

Medan jag går hemma med en självgod min och försöker dunka mig själv i ryggen för att tippat helt rätt i semi- och finalspelet i Asiatiska Mästerskapen har jag också kommit fram till att något nytt behövs här i bloggen.

Därför har jag, inspirerad av Thåströms hemsida, lagt till en liten lista. Jag tänkte att den kunde uppdateras lite då och då utan att behöva bestämma att det måste vara exakt en gång i veckan eller exakt varje fullmåne eller så. Jag tänkte även att det kunde vara lite olika hur många punkter listan innehåller från gång till gång, det måste inte vara exakt fem gånger eller så. Jag tänkte dessutom att det kunde vara väldigt odefinierat vad som kan ingå i listan. Och att den också skulle vara onumrerad.

Kort sagt en otroligt flummig lista.

Spontant tycker jag att den ser mycket snygg ut där den prålar sig i sin högerspalt.

Inga kommentarer: