lördag 4 december 2010

Mera Oh!

Jag vet, man kan inte få nog av honom.

Om ni undrar om det verkligen är värt att kolla på det här klippet så kan jag säga att filmskaparen valt Yngwie Malmsteen som soundtrack - och det är ändå värt att se det. Då fattar ni vilken galet hög nivå det är på bordtennisen.

Och den där serven vid 3:01, har någon spelare i modern tid någonsin blivit mer grundlurad? Stackars Schlager.

Men som sagt, musiken är kräkmedel, jag är verkligen ledsen över det. Stäng av ljudet och spela min spellista med den smidiga titeln "The shivers on the spine could be what we had in mind" istället. Ni kommer bli förvånade över hur väl sydkoreansk bordtennisbriljans passar till Hank Williams och hans planer på att dränka sig i en iskall flod.

2 kommentarer:

Kinski sa...

Ja, vad säger man? Så oerhörd vacker och intagande pingis.

Yngwies trams i bakgrunden noterade jag inte ens.

Rock N´Rolf sa...

Gillar skarpt o se Schlager möta Oh. Två lirare som inte verkar bry sig om resultatet, bara dom (ofta med helt raka ben) förnedrar motståndaren så mycket som möjligt! Härlig pingis!