tisdag 14 december 2010

Medicin, Virtanen och Waldner

Jag måste bli frisk. Snabbt. Just nu prövar jag vitlöksbröd och te med mjölk, honung och en skvätt rom. Är det nån som har någon annan idé? Jag bryr mig egentligen inte om ifall det verkligen fungerar, bara ni låter övertygande, jag sätter ändå min största tilltro till placeboeffekten.

Samtidigt läser jag Fredrik Virtanen säga det som Idiotvind hela tiden försöker säga. Tack för hjälpen. Med tanke på inflytandet vi två mediakolosser har tror jag att vi härmed har majoritet. Säger Idiotvind och Virtanen samma sak, då är det sant.

Medan mina vita blodkroppar gör sitt jobb ska jag nu koppla av med två av mina barndomsidoler. Bortsett från Thåström och Joey Tempest då.

2 kommentarer:

Kvarnen sa...

En garageserve av WALDNER vid 4.49?? Nu åker den raka vägen in i min repertoar igen!

rikard sa...

Ja, för fan, klart den ska finnas med i verktygslådan!

Jannes håller ju dessutom inte mer än fritidsgårdsnivå, din är nästan uppe i Matsudairaklass.