tisdag 5 januari 2010

Ännu mera idiotfilm

Warner Music Group och Youtube har blivit vänner. Det betyder att en av mina tidigare filmer, som då censurerades och tvingade mig att gå under jorden och leva som en laglös under flera månader, nu kan publiceras.

"But to live outside the law, you must be honest", dök upp i mitt huvud nu och jag inser vilken lyckligt lottad människa jag är som har bevingade Dylanfraser bubblandes i huvudet dag och natt. Jag är förresten alltid ärlig.

Hur som helst, nu när ljudet får vara med lägger jag upp den igen. Den helt overkligt galna matchen mellan Kreanga och Legout från VM i Shanghai 2005. Det ser lite ut som om någon släppt lös två pitbulls i en bur. Med den skillnaden att det uppstår konst då de kastar sig på varandra. Ungefär som om två kamphundar skulle börja dansa en kraftfull balett istället för att tugga på varandra.

Men det är inte allt jag hunnit med ikväll. Jag har gjort en fantastisk packning, där flera hektar av vinterkläder bara försvann ner i väskan. Och medan jag befinner mig långt från all civilisation avgörs Pro Tour Grand Finals i det enormt civiliserade Macau. Det streamas t.o.m. live från turneringen på ITTF:s hemsida. Missa inte det, ni som stannar här i internetuppkopplingarnas värld.

2 kommentarer:

Rock N`Rolf sa...

Dom lär gått ut och druckit öl efter matchen! Vet inte vilket jag är mest sugen på just nu. Lyssna på hårdrock, dricka öl eller spela pingis.. Alla tre på en gång kanske? Öland nästa! Ozzza!

rikard sa...

Ja visst är det en inspirerande match!

Snart får jag mitt nya forehandgummi, då ska jag nog ta klivet från betrakandet vid sidan av bordet rakt in i hetluften och påbörja en ny storsatsning...