fredag 15 april 2011

Lite snabbt bara

Alldeles för ont om tid. Men jag måste säga att jag inte begriper mig på de som håller Ma Lin som sin favoritkines. Var är charmen i att kolla på en spelare som tar två minuter på sig mellan varje boll och sen aldrig spelar en boll som är längre än två sekunder?

Dessutom måste jag erkänna att jag är avundsjuk på min bloggkollega Max på www.pingisfan.se som direkt får svar och kommentarer av landslagsspelare när han skriver om dem. Det är ju inte så att Dylan och Tom Waits, eller ens Daniel Norgren, är inne och kommenterar mina blogginlägg. Jag gillar det inte, Max blir alldeles för mallig...

I brist på blogginlägg föreslår jag att ni alla gör som jag och lyssnar flitigt på Tallest Man on Earth. Nu ska jag ut och springa, sen se Joan Baez-dokumentären som gick tidigare ikväll och sen ska det sovas. Ni hör, galet upptagen.

I've set the rain
to be cold and hard
I've set the sun to
be bright and sharp
To wake you up
from your hollow dream
I'll shake your bed
with a thunder strike
from my hand

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbar du på någon mer längre pingisvideo, har verkligen gillat dem innan!?

rikard sa...

Tack.

Just nu jobbar jag inte på nån, det är så tidskrävande och nu har jag alldeles för ont om tid att sitta och greja med det. Men det lär komma fler förr eller senare...